adelinakelmendi

Direktlänk till inlägg 21 juni 2011

Ute

Av Adelina Kelmendi - 21 juni 2011 22:13

Hej!


kom nyss hem från att ha varit ute med Annie och Julia, föst så var vi ju på badet, sen så stack jag hem och Annie stack hem till Julia sen så gick jag typ in och duscha och sånt sen stack jag till Julia och så stack vi till Annie sen så var vi hos Annie ett tag sen drog vi till Netto sen så gick vi till Annie igen så satt vi ute lite och så efter ett tag så skulle jag hem så följde de mig typ, vid skolan såg vi Rille,Myggan och Jenny. Och så följde Annie och Julia mig en bit till sen stack jag hem själv japp det var dagen min hahah hejdå!§§

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Adelina Kelmendi - 30 juni 2011 00:11

Hej!   nu har jag gjort rätt många bloggflyttningar men vet ni vad? nu har jag bestämmt mig att jag ska blogga på BLOGG.SE för vet inte gillar inte bloggplatsen så mycket, blogg.se är på något sätt mycket bättre så för mig blir det att flytta t...

Av Adelina Kelmendi - 29 juni 2011 16:58

Hej!   här kommer lite bilder på kläderna som jag köpte igår:)   Linne från H&M för 149kr   och så köpte jag en klänning och en T-SHIRT dem fanns inte på sidan så ja ni för nöja er med att se bilden på  linnet men kommer ju såklart kom...

Av Adelina Kelmendi - 28 juni 2011 17:56

Hej!   har inte bloggat på ett tag nu men.... kom typ nyss hem från att ha varit på stan med syrran och min mamma, kul var det köpte 3plagg idag,En skitfin klänning,En T-shirt och ett linne eller ja inte ett vanligt så men ja vet inte hur jag...

Av Adelina Kelmendi - 25 juni 2011 21:11

Hej!   ja nu så har man precis vaknat efter att ha väntat rätt länge på min bror buss, vi kom fram 12 och bussen kom typ vid 4, den blev försenad så ja vi fick vänta rätt länge, och det var långt hem så var inte så lönt att åka tillbaka sen åka d...

Av Adelina Kelmendi - 25 juni 2011 11:38

Hej!   lyssnar på Adele - Make you feel my love, skit bra är den hah Adele är riktig bra. Iaf snart så drar man med syrran och mamma för att köra bror han ska liksom till KS fyfan vad gött ska nog också dit snart om några veckor.   Här ha...

Presentation

Hejsan!

Adelina heter jag och jag är 13 år jag gillar fotboll,vara med vänner,shoppa och dra till stranden!!
Följ gärna min blogg:)

Translate my blog into your own language

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<<
Juni 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards