adelinakelmendi

Alla inlägg den 17 juni 2011

Ute

Av Adelina Kelmendi - 17 juni 2011 21:34

Hej!


kom nyss hem från att ha varit ute med annie och emelie, imr åker emme till Turkiet så vi ville va med henne en sista gång innan hon åker^^ hon ska vara där i 2 veckor så ja.... iaf först så var jag annie emelie och myggan sen stack myggan till rille sen kom julia sen stack hon sen gick annie jag och emelie till en polare och så stannade annie där så gick jag och emme till emmas sen mötte vi frendi efter det så kom annie så hämtade vi hennes cykel vid mig och så gick vi till frendo för emme var där och så stack vi till annie sen stack annie och emme till emme och så var jag tvungen att sticka hem. Ja det var dagens historia haha 

Nu ska jag och syrran kolla på en film den heter "Waiting for Forever"

här kan ni få se trailern verkar vara skitbra^^

 kommer kanske ett inlägg till om jag inte är för trött SEE YAA  

Av Adelina Kelmendi - 17 juni 2011 14:45

   Hej!


japp sitter här i vardagsrummet och kollar på Tv med min bror och mamma medans det regnar ute, tänkte faktiskt dra ut men nu vill jag inte det eftersom att det regnar^^ ska nog kolla på film snart  ska bara hitta en bra film som jag INTE sett hahah för pallar inte kolla om filmer.

Ni får också gärna tipsa om någon bra film eller något.


Utebadet öppnar på måndag då fyfan vad gött kommer ha as kul, ska nog köpa ett sommarkort bara för 170kr rätt billigt ändå.


gillar den här bilden hahahha^^ see ya

Av Adelina Kelmendi - 17 juni 2011 10:37

Hej!


lyssnar på en grymt bra låt just nu som ni också ska få höra på den äger juuu!!!


Av Adelina Kelmendi - 17 juni 2011 10:10

Hej!


vaknade typ vid 4:a för skulle typ säga hejdå till min pappa för han skulle ju åka idag, sen somnade jag om och vaknade precis^^ Käkade glass till frukost hahhah inte så jätte nyttigt då men ändå någon gång måste det ju vara något extra gott. Iaf idag kanske det blir att dra ut med några vänner eller något stanna hemma tror jag inte kommer hända haha, I går så kollade jag och min syrra på TITANIC ooo lika bra för varje gång man ser den och börjar alltid böla lika mycket. Annie sa igår att hon börjar SKRATTA på den filmen asså herregud hahah. Men jaja nu pallar jag inte blogga mer ska käka riktig frukost nu hahha see yaa:D

Presentation

Hejsan!

Adelina heter jag och jag är 13 år jag gillar fotboll,vara med vänner,shoppa och dra till stranden!!
Följ gärna min blogg:)

Translate my blog into your own language

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<<
Juni 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards