adelinakelmendi

Alla inlägg den 22 juni 2011

ONT

Av Adelina Kelmendi - 22 juni 2011 20:25

Hej!


Idag har jag varit på badet som ni nog redan vet, har solat haha blev lite solbränd bara lite då hahha. Just nu så ligger jag på soffan och kollar på Lyxfällan hahaahha. Asså han hade ju en bunt oöppnade brev som han skulle betala m.m jaja, imr blir det badet med Julia,Myggan,Della och Jenny haha jag vet att jag sa att jag inte skulle dit men eftersom att det ska vara fint väder så drar jag dit men jag vet inte om jag ska bada inte helt 100% säker.


Har riktigt ont i örat fyfan det gör skitont, vet inte vad som hänt (mystiskt) ...


Imorgon kommer det komma en bild på oufiten som jag hade tänkt att ha på mig och vad för bikini det blir att ha:D

ONT

Av Adelina Kelmendi - 22 juni 2011 20:25

Hej!


Idag har jag varit på badet som ni nog redan vet, har solat haha blev lite solbränd bara lite då hahha. Just nu så ligger jag på soffan och kollar på Lyxfällan hahaahha. Asså han hade ju en bunt oöppnade brev som han skulle betala m.m jaja, imr blir det badet med Julia,Myggan,Della och Jenny haha jag vet att jag sa att jag inte skulle dit men eftersom att det ska vara fint väder så drar jag dit men jag vet inte om jag ska bada inte helt 100% säker.


Har riktigt ont i örat fyfan det gör skitont, vet inte vad som hänt (mystiskt) ...


Imorgon kommer det komma en bild på oufiten som jag hade tänkt att ha på mig och vad för bikini det blir att ha:D

Av Adelina Kelmendi - 22 juni 2011 10:53

Hej!


vaknade precis ska snart äta lite sen blir det att dra till badet med Julia och Annie igen hahaha, är lite förkyld så blir nog sista dagen som jag drar dit innan det blir värre. Så det får nog bli nästa vecka som jag drar dit igen:( hoppas att det inte regnar idag för om det gör det så drar jag hem igen hur kul är det att vara där när det regnar? okej vattnet är varmt men man kan inte vara där hela tiden^^ japp nu ska jag käka PANKAKOR :D

see you later

Av Adelina Kelmendi - 22 juni 2011 10:53

Hej!


vaknade precis ska snart äta lite sen blir det att dra till badet med Julia och Annie igen hahaha, är lite förkyld så blir nog sista dagen som jag drar dit innan det blir värre. Så det får nog bli nästa vecka som jag drar dit igen:( hoppas att det inte regnar idag för om det gör det så drar jag hem igen hur kul är det att vara där när det regnar? okej vattnet är varmt men man kan inte vara där hela tiden^^ japp nu ska jag käka PANKAKOR :D

see you later

Presentation

Hejsan!

Adelina heter jag och jag är 13 år jag gillar fotboll,vara med vänner,shoppa och dra till stranden!!
Följ gärna min blogg:)

Translate my blog into your own language

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<<
Juni 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards