adelinakelmendi

Alla inlägg den 15 juni 2011

Av Adelina Kelmendi - 15 juni 2011 22:15

Hej!


kom nyss hem från att ha varit ute med annie,julia,myggan och massa andra^^

vi var typ på ozvald hahah en som typ jobbar där skrek (asså vi var ute) till oss GRATIS GODIS TILL DEM SOM VILL haha alla bara sprang in och tog men synd så fick man bara 1 av varje men bra ändå^^

iaf ska snart borsta tänderna och kolla på film anledningen till att jag ska borsta tänderna är att jag kanske somnar under filmen haha^^

See ya ^^<333



Av Adelina Kelmendi - 15 juni 2011 18:50

Hej!


kom typ nyss hem från träningen, var inte med eftersom att jag var på väla och kom hem när träningen redan börjat, liksom var inte så jätte nödvändigt att vara med om det bara var 15 minuter kvar av träningen. Just nu så sitter jag och skriver från annies dator hos annie då, just nu så duschar hon sen efter det så ska vi dra ut med julia och myggan kommer bli kul som vanligt^^ 


Idag så köpte jag en T-shirt, En bh fast inte en bh  ´men JA det kommer bild senare och så köpte jag ett par solglasögon, är rätt nöjd med dagens köp faktiskt^^ Men ja ska dra nu så ni får ha det gött See ya later<33333

Av Adelina Kelmendi - 15 juni 2011 11:04

Hej!


kom nyss hem från att ha varit i hslm och fixat ett nytt pass till mig:)

ska nog snart ut med annie^^ men först blir det att käka lite mat för har inte ätit något än liksom vaknade sen skulle vi direkt och fixa passet så är rikigt hungrig


dagens outfit får bli


  detta får jag ha på mig idag rätt enkelt men snyggt haha^^


Presentation

Hejsan!

Adelina heter jag och jag är 13 år jag gillar fotboll,vara med vänner,shoppa och dra till stranden!!
Följ gärna min blogg:)

Translate my blog into your own language

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<<
Juni 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards