adelinakelmendi

Alla inlägg den 18 juni 2011

Av Adelina Kelmendi - 18 juni 2011 23:35

Hej!


sitter här i vardagsrummet med min familj förutom pappa och så är min systers man här med. Är riktigt trött idag har typ sovit hela dagen men ändå är jag så trött, riktigt störigt. Idag har jag inte gjort något sen mitt senaste inlägg har typ bara sovit drf så skrev jag inte ett nytt inlägg hehe.

Tror att jag kommer somna under tiden jag skriver inlägget iaf, idag har det typ regnat hela dagen tror jag det gjorde det innan iaf så det gör förmodligen det nu också, men ja ska sova nu så vi ses imorgon och ni får ha det gott godnatt !!:D<3

Av Adelina Kelmendi - 18 juni 2011 16:24

Hej!


kom nyss hem från att ha kollat på när PSK och Malmö spelat match^^ kollade inte hela för det var riktigt kallt asså frös ihjäl + det regnade så inte så skönt att sitta där frysande, hade shorts på mig hahahahha!

Men det blev ett mål till Malmö FAAAAAAAAAAAAAN hoppas att PSK vinner eller gör två mål till!


vi spelade också match idag hehe vi förlorade men jaja skitsamma. ska kolla film nu  SEE YA!

Presentation

Hejsan!

Adelina heter jag och jag är 13 år jag gillar fotboll,vara med vänner,shoppa och dra till stranden!!
Följ gärna min blogg:)

Translate my blog into your own language

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<<
Juni 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards