adelinakelmendi

Alla inlägg den 16 juni 2011

Av Adelina Kelmendi - 16 juni 2011 19:50

Hej!


sitter här hemma och lyssnar på Just tonight riktigt bra lägger ut den sen hehe.

TRÄFFADE RONALDO IDAG hahah nej skoja men typ en kille är värsta kopian av honom så kallar honom för ronaldo^^ iaf jag satt på fotbollsplanen med julia och emilia sen stack emilia för hon var tvungen att dra hem sen spelade vi fotboll med ronaldo och sen var jag tvungen att dra hem så det gjorde jag hehe men see ya

Av Adelina Kelmendi - 16 juni 2011 16:05

Hej!


sitter här med Julia,myggan,annie och emilia hos emilia^^

lyssnar på helt random musik hahahha. Vi ska nog ut snart tror jag.

Iaf idag när jag var och promenera med min syster så skulle vi dra till min systers kompis för att hon skulle hämta en sak så var hon inte HEMMA och vi var as trötta. Annie står och dansar just nu men ska dra nu så HA DET GÖTT! SEE YAA<3

Av Adelina Kelmendi - 16 juni 2011 12:59

Hej!


ja då blir det att dra ut och promenera med syrran, passa på att gå ut och promenera nu när det är fint väder då man kan gå ut i shorts och linne som man inte kan göra på vintern^^

Efter det så blir det kanske att gå ut med några vänner hehe.. kanske sova över med annie,julia och myggan...


  BILD TAGEN I SPANIEN!!!:D

Av Adelina Kelmendi - 16 juni 2011 11:36

Good Morning!!!


Vaknade för typ  10 minuter sedan och så tänkte jag att jag kunde blogga lite^^

ska snart käka lite frukost har typ redan lagt fram allt så bara till att sätta sig ner och äta hahah, kommer bild senare. Idag ska jag dra ner till biblioteket för ska skriva ut en sak vår skrivare är nämligen sönder så....

Iaf kommer nog ett inlägg till lite senare SEE YA...


  Jag tycker att detta är skitgott!!! ^^

Presentation

Hejsan!

Adelina heter jag och jag är 13 år jag gillar fotboll,vara med vänner,shoppa och dra till stranden!!
Följ gärna min blogg:)

Translate my blog into your own language

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<<
Juni 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards